Afyonkarahisar Güney Belediyesi'nden Hayırlı Cumalar Mesajı
Afyonkarahisar Güney Belediyesi, Cuma gününe özel sosyal medya hesaplarından bir paylaşım yaptı. Paylaşımda, 'Selam ve Dua ile ????????' mesajı yer aldı. Belediye, takipçilerine hayırlı cumalar diledi.
İlk Yorumu Sen Yap