Yeşilay Genel Başkanı Afyonkarahisar’da
Yeşilay Sağlıklı Yaşam Ligi Ödül Töreni için Afyonkarahisar’da bulunan Yeşilay Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç ve beraberinde Yeşilay yöneticileri, Valimiz Dr. Naci Aktaş’ı ziyaret etti. Ziyaret kapsamında sağlık ve bağımlılık konuları üzerine görüş alışverişinde bulunuldu. Vali Aktaş, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek Yeşilay'ın çalışmalarına desteklerini sürdüreceklerini belirtti.
Yeşilay Sağlıklı Yaşam Ligi Ödül Töreni
Yeşilay Sağlıklı Yaşam Ligi kapsamında düzenlenen ödül töreni, bağımlılıkla mücadelede başarılı çalışmalar yapan kurum ve bireyleri ödüllendirmeyi amaçlıyor. Törende, sağlıklı yaşam ve bağımlılıkla mücadele konularına dikkat çekilerek toplumda farkındalık oluşturulması hedefleniyor.
Vali Aktaş'ın Değerlendirmesi
Afyonkarahisar Valiliği, ziyaret ile ilgili yaptığı açıklamada, Yeşilay Genel Başkanı ve yöneticilerinin Vali Aktaş'ı ziyaret ettiğini belirterek, sağlık alanında yapılan çalışmaların önemine vurgu yaptı.
İlk Yorumu Sen Yap